İstoç Oto ve Ticaret Merkezi, Askar Plaza,
Kat:2, No:22-23, 34214
Bağcılar-İSTANBUL

T: +90 212 911 87 00
M: info@tts.com.tr

Kalite Yönetim Sistemi

  • Etik değerlere* bağlı bir hizmet anlayışı çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına zamanında,  güvenilir ve sürekli cevap vererek;  müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak, 
  • Mükemmelliğe ulaşmak için, tüm çalışanların katılımı ile yenilikleri süreçlerimize uyarlayarak; sürekli iyileştirme anlayışını şirket kültürümüzün ayrılmaz bir parçası haline getirmek,
  • Paydaşlarımızla** etkin iletişim teknikleri kullanarak hizmet zincirimizde karşılıklı güvene ve bilgi paylaşımına dayalı ilişkiler kurmak ve geliştirmek,
  • Marka imajını ve bilinirliğini korumak,
  • Paydaşlarımızın süreçlerimizde aldıkları rolleri geliştirmek için planlı eğitim faaliyetleri düzenlemek, farkındalık ve bilgi düzeylerini artırarak mesleki ve bireysel gelişmelerini sağlamak,
  • Çalışanlarımızın memnuniyet ve morallerini yüksek seviyede tutmak,

Faaliyetlerimizi ve hizmetlerimizi gerçekleştirirken Kalite Yönetimi konusunda yasal gereklilikler ve standartlara uymayı taahhüt ederiz.

* Etik değerlerimiz: Kanunlara, müşteri ile yapılan anlaşma şartlarına uygun hareket etmek, verilen taahhütleri yerine getirmek. 
** Paydaşlarımız: Çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, müşterilerimiz, alt işverenler

İstoç Oto ve Ticaret Merkezi, Askar Plaza, Kat:2, No:22-23 34214 Bağcılar İstanbul
T: +90 212 911 87 00 F: +90 212 911 87 20