X

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

TTS müşteri beklentilerini tam olarak yerine getirmek için, sürekli gelişen iletişim teknolojilerini kullanır. Teknolojik altyapı sayesinde, yükleme-varış ihbarnameleri ve yük evrakları, hiç zaman kaybedilmeden, anında elektronik posta ile müşterilere iletilmektedir. Müşteri talep ettiği bir evrağa elektronik arşivleme sistemimiz sayesinde sadece 30 saniyede ulaşır.

TTS'de çalışanlar işinden mutludur ve şirkete bağlılıkları tamdır. Lojistik şirketlerin kronik problemlerinden biri  olan ve işleri aksatan personel sirkülasyonu, TTS’de yoktur. Müşteriyi ve yüklerini, göndericileri/alıcıları iyi tanıyan, onların önceliklerinizi iyi bilen bir temsilci ile, müşteri memnuniyeti her zaman en üst seviyede tutulur. Müşteriler, temsilcisine ulaşmak için santralde vakit kaybetmez, aradığı çözüme, temsilcinin direk hattından hemen ulaşır.Bir lojistik tedarikçiden beklenen en önemli hizmetlerden biri de hızlı, doğru ve efektif geri bildirimlerdir. Müşterilerin elektronik postalarına verilen yanıtlar TTS'de sürekli olarak ölçümlenir.

-En önemlisi TTS'de müşteriler, sadece işveren için değil, çalışanlar için de değerlidir

İstoç Oto ve Ticaret Merkezi, Askar Plaza, Kat:2, No:22-23 34214 Bağcılar İstanbul
T: +90 212 911 87 00 F: +90 212 911 87 20