İşe Alım Süreci
İşe alım sürecimizde, şirketimizi geleceğe taşıyacak, kurumsal değerlerimize sahip, işe en uygun nitelikteki adayları seçmek ve yerleştirmek amaçlanmaktadır. İşe alım sürecimizde, şirketimizi geleceğe taşıyacak, kurumsal değerlerimize sahip, işe en uygun nitelikteki adayları seçmek amaçlanmaktadır. Bu sayede uzun vadeli, verimli ve etkin bir çalışma hayatı oluşturulacağına inanmaktayız.
İşe alım sürecimizi, doğru işe doğru insan bakış açısı ile yürütüyoruz. Temel amacımız söz konusu göreve ve çalışma prensiplerimize en uygun kişiyi bulmaktır. Ayrıca uzun vadede şirketimize katma değer yaratmak için gönüllü olan çalışanları aramıza katmayı hedefleriz.
TTS Lojistik’de işe alım süreci, şirket gelişim ve organizasyonel ihtiyaçlar doğrultusunda her yıl planlanmaktadır.İlgili planlar doğrultusunda, söz konusu pozisyona ilişkin iş tanımları ve yetkinlikler baz alıyoruz. Ayrıca departmanlarla iş birliği içerisinde ilan süreci tamamlıyoruz.
İşe alım sürecimiz, şirketimize ulaştırılan başvuruların değerlendirilmesi ile başlar. Özgeçmiş üzerinden yapılacak ön elemelerin ardından belirlenen kriterlere sahip adaylarımız iş görüşmelerine davet edilirler. Görüşmeye davet edilen adaylarımız, yetkinlikleri ve ilgili pozisyon için deneyimleri doğrultusunda değerlendirilirler. İlgili süreç, ihtiyaçlar doğrultusunda farklı ölçme ve değerlendirme araçları ile de desteklenir. Süreç uygun aday ile tamamlanır.
TTS Lojistik için her çalışan değerlidir. Bu doğrultuda tüm adaylarımız da bizler için değerlidir.