YYS (Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası), Gümrük İşlemlerinin Kolaylaştırılması Yönetmeliği ile kapsamı belirlenmiş olan ve uluslararası taşıma hizmeti veren firmalara birçok kolaylık tanıyan uluslararası geçerliliğe sahip bir belgedir. Bahse konu yönetmelikte belirlenmiş olan belgenin askıya alınmasına veya iptaline neden olabilecek durumlar hariç, Yetkilendirilmiş Yükümlü Sertifikası süresiz olarak geçerlidir.
Araçlara, ilk olarak YYS sahibi izinli gönderici belgesi olan ihracatçıların depolarından yükleme yapılır. İzinli gönderici olmayan ihracatçıların yükleri ise bizim depomuzdan gümrüğe uğramadan ve sıraya girmeden direkt olarak sınır kapısına yönlendirilir. Sınırda öncelikli geçiş hakkı tanımaktadır. Araçlar özellikle yoğun dönemlerde günlerce sıra beklemez. Böylece ihracatçılarımıza en hızlı hizmeti sunmuş oluyoruz.
GDP sertifikası, ilaçlar adına özel depo ve dağıtım merkezleri için bir kalite sistemidir. Ülkeler arası kabul edilmiş ilaç düzenlemeleri farmasötik mamulün distribütör standartları ile operasyonlarını şart koşar.
ISO 9001-2015 Kalite Yönetim Sistemi, müşteri beklentileri, ihtiyaçları ve mevzuat gerekliliklerini karşılar. Bu sistem, müşteri memnuniyetinin artırılmasını öngören dünyaca kabul görmüş bir kalite yönetimi sistemi biçimidir.
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, şirketlerin finansal verilerini, fikri mülkiyetlerini ve hassas müşteri bilgilerini korumalarına yardımcı olan uluslararası bir çerçevedir. ISO 27001, şirketlere risklerini tanıbilmelerinde, gizli bilgileri konusundaki riskleri yönetebilmelerinde yardımcı olur.
TTS Minimax ekspres taşımacılık hizmetimiz ile araçlarımızın Marka Tescil Belgesi’ni alarak yolumuzda hızlı ilerlemeye devam ediyoruz.
Great Place to Work Türkiye’nin En İyi İşverenleri Ödülü’ne layık görüldük. Great Place To Work'e göre TTS yönetiminin oluşturduğu güven, adalet, kapsayıcılık, çeşitlilik ve eşitlik ile çalışanlarının birlikte gerçekleştirdikleri işlerden gurur duyduğu bir iş yeri ortamı sayesinde "Türkiye’nin En İyi İşvereni" almaya hak kazandık.